13.07.2012

Autorki

Molly:
Dziewczyna urodzona 1995r. Miła, przyjacielska, dowcipna...hm? Tak! Ponura, smutna, wredna...hm? Tak! Lubi cisze i samotność choć nieraz jej nienawidzi. Nielubi się kłócić, robi wszystko by nie dochodziło do tych zdarzeń, ale jeśli ktoś ją porządnie zdenerwuje to potrafi zrobić awanturę. Uwielbia czytać książki. Ceni sobie takich autorów jak Dan Brown, J.K. Rowling, Rick Riordan, Robert Ludlum, Meg Cabot, Sara Shepard, Julia Navarro oraz Stephanie Meyer. Jej drugim zajęciem jest oglądanie seriali. Uzależniła się od ich oglądania. Jej ulubieńcami są: The Vampire Diaries, Przygody Merlina, Nikita, Pretty Little Liars, Gossip Girl, Supernatural, Hart Of Dixie, Dr.House, NCIS:LA oraz Teen Wolf. Od jakiegoś czasu zaczęła się interesować siatkówką. W przyszłości nie wie co chce robić kilka planów już ma.


Trane:

"Wspomnienia spowijają mnie niczym welon. Unoszę ramię i za­raz otacza je rękaw wspomnień. Spoglądam i widzę mnogość czasów. Naj bardziej jednak lękam się tego, że podobnie jak z inny mi kwestiami, okaże się, że tak się one tylko ciągną przez stulecia na sa­mej gra nicy nicości. " - Anne Rice


Byłam i będę. Odchodzę i wracam. Ale nigdy nie zapomnę. Jestem Träne i tak pozostanie. Mam na imię Kornela, rocznik '96. Jestem inna niż wszyscy. Mam swoje przyzwyczajenia i humory. Kocham zatracać się w różnych książkach, ale głównie kryminałach i fantasy. Uwielbiam łączyć się z muzyką i pozwalać jej ze mną robić co tylko zechce. Nie ważne kim będę i jak się zmienię. Człowiek w sercu pozostaje taki sam. 
Lubię poznawać innych, zawiązywać nowe znajomości. Lubię gdy ludzie mnie słuchają i odpowiadają lub sami mówią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy